Home / Overig  / Gespot  / Food truck cultuur

Food truck cultuur

foodtruck
banner

Subculture Club, Thrash Lab neemt een kijkje in de wereld van de food truck. De food truck industrie is flink gegroeid in de VS de afgelopen jaren. Veel chefs, vooral in warme landen starten een food truck om zo de hoge opstart kosten te besparen die je hebt als je een restaurant begint. Subculture Club, Thrash Lab neemt een kijkje bij de food truck mekka van de wereld: Los Angeles. Dit 8 minuten durend filmpje laat je onder andere zien hoe de food truck trend is ontstaan en hoe elke truck een niche voor zichzelf heeft ontwikkeld. Ze nemen ze in deze aflevering een kijkje bij Sabin Lomac van CMLobster, Dan Kim van Bool Korean BBQ, Mitchell Collier van Green Truck, Eve Cooke van CoolHaus, Joe Johnson & Val Johnson van Slap Yo Mama, John Gibson van Slider City, Dave Danhi van The Grilled Cheese Truck en Ana van Taco Zone.

POST TAGS:

Na verschillende functies in de horeca, kwam Ming in 2002 in aanraking met cocktails. Vanaf toen was hij vaak achter de bar te vinden tot hij besloot om weer te studeren. Maar zijn horecaverleden kon hij niet laten rusten en besloot in 2009 Sensez.nl op te richten om informatie te voorzien aan de steeds groeiende bartenderscene! Naast oprichter van Sensez.nl is hij fotograaf met als specialisme horeca!