Home / Nieuws  / Disaronno wears Etro

Disaronno wears Etro

disaronno-etro

Voor het vierde jaar op een rij geeft het meest gedronken Italiaanse likeurmerk ter wereld een prachtige limited edition fles uit: Disaronno wears Etro, met het handelsmerk van dit beroemde Italiaanse modehuis. Het luxe kledingmerk veroverde de modewereld in 1968 en werd een van de meest geliefde Italiaanse merken op de markt. Nu geeft Etro de welbekende fles met vierkante dop een speelse, originele en kleurrijke nieuwe look geïnspireerd op de textielcultuur en de passie en jarenlange band die de familie Etro heeft met het paisley motief.

De fles is omhuld met kleuren en is omgetoverd in een waar verzamelobject. Een perfect kerstgeschenk voor de fashionista’s en modeguru’s onder ons die ook tijdens de feestdagen niet zonder hun Disaronno kunnen. De samenwerking tussen Disaronno en Etro leidde ook tot de creatie van zes prachtige limited edition miniflesjes om te verzamelen, verpakt per drie stuks.

Boom des Levens

Veronica Etro, creatief directeur van de dameskledinglijn: “Paisley is het embleem van de Boom des Levens, de spiraalvormige palm met kasjmier design van waaruit de Etro-traditie is ontstaan; het is niet alleen een symbool voor de dadelpalm die voedsel en onderdak biedt, maar fungeert ook als iconografische link tussen het Oosten en Westen – dankzij een reis langs de culturen is paisley zowel terug te zien in Indiase prints als Keltisch borduurwerk. De nieuwe Disaronno Limited Edition fles heeft de uitstraling en kleur van paisley; het resultaat van een zoektocht naar de link tussen traditionele motieven en kunst die met de hand wordt gemaakt, zoals tatoeages. Disaronno wears Etro is een combinatie van traditie en experiment; een zoektocht naar nieuwe en originele oplossingen.”

ICON project

Voor de vierde verjaardag van het ICON project is Disaronno wederom een samenwerking aangegaan met een Italiaans modemerk. Net als met eerdere edities in samenwerking met Moschino, Versace en Cavalli, verleent het project ook nu steun aan het goede doel Fashion for Development, dat gesponsord wordt door de Verenigde Naties. Dit jaar zal ILLVA Saronno een deel van de opbrengsten doneren om een concrete bijdrage te kunnen leveren aan het ontwikkelen van verschillende humanitaire projecten in Afrika.

De exclusieve limited edition fles in combinatie met 2 exclusieve glazen zal als cadeauverpakking vanaf oktober wereldwijd te koop zijn. De adviesprijs voor de fles van 700 ml is € 18,99.

Disaronno wears Etro sour

Speciaal voor de limited edition is de Disaronno wears Etro Sour Cocktail bedacht, een perfecte mix tussen de zoete smaak van Disaronno met frisse citroen en ananassap.

2/4 DISARONNO
1/4 citroensap
1/4 ananassap

Schud alle ingrediënten met ijs. Schenk in een glas met ijs. Vul het glas met sodawater. Serveer met een muntblaadje erin.

POST TAGS:

Na verschillende functies in de horeca, kwam Ming in 2002 in aanraking met cocktails. Vanaf toen was hij vaak achter de bar te vinden tot hij besloot om weer te studeren. Maar zijn horecaverleden kon hij niet laten rusten en besloot in 2009 Sensez.nl op te richten om informatie te voorzien aan de steeds groeiende bartenderscene! Naast oprichter van Sensez.nl is hij fotograaf met als specialisme horeca!