Door 74 Amsterdam – Visibility ronde


In elke uitdaging zijn er delen die meer in je comfort zone zitten dan andere. In het geval van Door 74 Amsterdam en de Best Bar Team Contest is dat de visibility ronde. Want hoe creëer je nou branding in een niet gebrande bar?
Al snel nadat we de discussie begonnen over dit onderwerp werden er 2 dingen helder:
– Het moest iets zijn wat we zelf maken
– Het moest iets zijn wat we ook daadwerkelijk kunnen gebruiken
Al snel gingen we denken aan de mogelijke verbeteringen in onze kleine ruimte en na wat discussiëren zijn we eruit gekomen om niet een, maar twee dingen te doen.
Ten eerste wilden we de smaak van Cointreau gebruiken om gesuikerde sinaasappelschillen te maken dat gebruikt kan worden als garnering of als een traktatie voor gasten met een bitter zoete smaak.
Ten tweede was het altijd moeilijk om de gasten aan de huisregels te laten houden. Uiteraard hebben we een grote groep met vaste gasten, maar in het weekend ontvangen we ook wat gasten die er voor het eerst zijn. Gezien de vele taken van de host is het niet altijd mogelijk om aan iedereen uit te leggen wat de huisregels zijn.
Welk merk staat er beter voor gentemanly en lady-like gedrag in een sexy omgeving dan Cointreau?
Door een onvoorziene verwonding aan haar knie kon Anna helaas niet blijven werken bij Door 74. Als een laatste bijdrage aan de competitie was ze bereid om een artwork te maken. Wij zijn in ieder geval erg blij met het resultaat; kom gerust langs om het resultaat in het echt te bekijken.
Cheers,
Team Door 74